Маркетинг и реклама

Брандиране на витрини - Отличи своя бизнес от оснаталите!

Poruchka
15 ноември 2024

Създай уникална и запомняща се визия за твоя магазин чрез брандиране на витрини! Чудиш се как да се откроиш от останалите в търговския център или на улицата? Инвестирай в забележителен дизай за витрина, който ще привлича вниманието и клиентите сами ще се насочат към физическата локация!

В тази статия на Poruchka.bg ще опишем съвети как да промениш визията и стила на твоя магазин. Ще те запознаем с тенденциите в света на рекламата и какво “хваща окото” на потребителите. Също ще разгледаме различните видове брандиране на витрини и кои ще са най-подходящи за теб. Нека заедно изберем перфектния запомнящ се дизайн!

Защо да брандирането на бизнеса работи?

На всички ни се е случвало да не можем да открием магазина, който търсим. Намерили сме го онлайн, дали са ни насоки, но не можем да го открием на оживената улица. Или трябва да отидем на бизнес среща, но офисът не е обозначен и трябва да проведем няколко допълнителни разговора. Това може да доведе до повишаване на напрежението. Тук на помощ идват брандираните витрини, прозорци и други рекламни материали, обозначаващи правилната локация.

Не е нужно да инвестираш допълнително в билбордове, за да те забележат. Чрез брандиране на витрина на твоя магазин, ти се открояваш от останалите конкуренти и привличаш вниманието на минувачите. Често е нужен само един поглед от потенциален клиент, за да може той да се заинтересува от твоите продукти. Независимо какви стоки или услуги предоставяш, уникалният дизайн на твоят обект е от огромно значение при привличане на потенциални клиенти. Ако продаваш маркови спортни стоки, винаги е добре да имаш брандирана витрина с известен атлет на нея.

Същото важи и за офис помещенията. Ако искаш бизнес партньорите ти да те намират лесно, помисли за брандиране на някой от прозорците на офиса или светеща реклама. По този начин ти ще направиш местоположението на твоя офис лесно за откриване, а също така ще привлечеш погледите на минувачите.

Пълната прозрачност на бранда е жизненоважна за 94% от потребителите. Също така 89% от опитните маркетолози смятат, разпознаването на бранда е от решаващо значение при покупка.

брандиране на витрини

Видове брандиране на витрини

Съществуват различни видове брандиране на витрини, затова е добре да си запознат с техните качества и приложения. Факторите, които трябва да вземеш предвид, са светлината, която ще бъде пропусната в магазина, прозрачността на фолиото и неговата устойчивост. По този начин ще направиш правилния избор за твоя бизнес и гарантираш дълготрайна реклама.

Пясъкоструйното фолио се прилага за брандиране на търговски обекти, прегради и прозорци на магазини, хотели, бизнес сгради и други. То е полупрозрачно и при полагане създава ефект на матирано стъкло. Въпреки това, пропуска естествена светлина в помещенията. Рекламата с този вид фолио придава елегантност и стил на витрината, запазвайки естетиката и дискретността на интериора.

Ако търсиш подходящ материал, който се разглежда като устойчив на външни условия при брандиране на витрини, то PVC фолиото е правилният избор. То е напълно плътно и не пропуска светлина. Характеристиките му го правят идеално и за брандиране на автомобили, защото е устойчиво и на надраскване.

Един от най-предпочитаните варианти за брандиране на магазин е перфо фолиото. То има малки перфорации, които пропускат светлината в обекта отвън навътре, което позволяват видимост отвътре навън. Това ще доведе до светъл и приветлив магазин за служителите. Тези отвори не вредят на дизайна, защото минувачите виждат цялата реклама, но не и интериора на обекта.

брандиране на витирини

Дизайни за брандиране на витрини

Основен фактор при брандирането на витрини е качественият дизайн и материалите за изработка. Високата резолюция на печата и правилната инсталация също поставят твоят бранд през останалите.

Изберете брандинг на витрини чрез известни личности, използващи вашия продукт, или промоции на стоката. Познатите лица, представители на конкретни марки, подпомагат гласуването на доверие от потенциалните клиенти.

Дизайнът на брандираните витрини трябва да отразява цветовете, логото и стила на компанията. По този начин ти изграждаш бранд имиджа си сред потенциалните купувачи. Измери размера на витрините за брандиране и разположението на рекламните материали, които ще бъдат поставени. Увери се, че шрифтът и изображенията са ясно четливи от минувачите и правилно рефлектират твоят бизнес. Избери цветове, които контрастират с околната среда, за да привличаш по-лесно погледите към магазина.

Избор на фирма за брандиране на витрини

Когато избираш партньор за брандиране на витрини, винаги се доверявай опита и качеството. Конкуренцията при фирмите за реклама е голяма, затова преди да сключиш договор се запознай с портфолиото на компанията. Разгледай компаниите с богато опит, защото там най-лесно ще откриеш какви дейности извършват. Например, ако освен брандиране на витрини, търсиш брандиране на събития, е по-добре да видиш снимки и резултати преди да избереш.

По този начин ти не само ще си наел професионална фирма за брандиране, но и доверен партньор за всякакъв тип реклама.

Друго действие, което трябва да предприемеш, е да отидеш и лично да видиш рекламните обекти. Така ще можеш да оцениш изпълнението на брандирането на витрини и дали това е нещото, което търсиш.

брандиране на витрини

Сигурни сме, че тези съвети за брандиране на витрини ще са ти полезни при развиването на твоя магазин! Външната реклама е важна за всеки бизнес, затова инвестирай в нея! Ако искаш да научиш повече за света на рекламата, посети нашия блог.

Loading...
Споделяне
Иконка за популярни статии

Най-нови

Последвай ни

Instagram лого

poruchka

ПОЗДРАВЛЕНИЯ!

Благодарим Ви, че сте част от нашето бизнес общество!